Friday 3 February 2012

new title for me

assalamualaikum..haaaaaaaaaaa bru lah free dr sbuk bekerja jd engineer muda aku kt office tuh and dh lame xstory lg kan.the story begin now,okay2 aku rindu kt geng skolah,bila nk jupe pon xtau smue sbuk gan keje gan awekkkkk gan dunie dowg,aku sbuk keje saje awek2 nie DEN DH XDO,malas nk mencari stelah isu2 semase melanda aku,haha kekadang rindu nk bercinta xp bila fkr akhirat fuhhh dosa siapa yg brcouple nie,so aku tahn lah nafsu untk brpunye nie.lg pon xkan dpt ape klau bercinta nie,yg dpt dushhh,break,gaduh2,sakit kepala..smue penyakit nie dtg dr brcinta lah.aku skrg just hidup gan family and my beloved friend saje.aku xtau ape prasaan aku skrg,sjak kisah dulu tuh mcm2 aku wt fkr pjg and aku nk msg gan sswg nie dh bpe mgu xmsg last2 ckp jgn arap kt die,lagi lah kecewa..aku cume nk ade org amik tau sal aku je,g pon dh lame aku knl die tibe2 tu die ckp frash2.ade ari tuh aku hang out kt bandar perghh awek rmai lak aku jage mata xtgok dowg and aku jupe ex aku gah date mak aiii dh brubh dasyat2 haha,layaaaaannnnn......hdup brasaskan sunnah Nabi pasti akn dpt kejayaan,aku cube amalkan skrg,sikit demi sediket,cube utk brjaye.amin!!

No comments:

Post a Comment