Wednesday 21 March 2012

seremban-bahau-bera-temerloh-genting highland-rawang-seremban

hai,lame rasenye x update..haha..mcm2 suke duke ake lalui,ditipu oleh kawan,dipermainkan oleh kawan,dcaci,dikutuk n mcm2..pape pon,GUA COOL....begitulah rasenye kan.hari nie result aku kluar agak leh tahan lah akunye result aku,janji dpt smbg bljar tuh yg trbaik kan kekawan,,bila jejak kaki kanan aku kt kwsan sklh,,arggghhhh...........rindu aku suasane sane,tmpt lpak  gan kekawan,tmpt huru are aku,tmpt mcm2 lah..haha pastuh tibe mase bayar hutang gan along2 TEMERLOH...mcm2 kaunter prtayaan aku taye nak byr,rupenye sbkh aku jer,kuang3......haha,lpas stgh jam amik result lak,start je dgr perempuan mnjerit aku dah agak result leh amik,gan smgt ciput2 aku mlnkah msok gan muke tertumpu pd 2 org wanita,mrs marl n ustazah rodiah..gan muke kuang asam aku,ddk dpn dowg,terlalu cuak utk brdepan gan superheroin tuh,,dpt result seyum aku,nasib baik xde gagal..haha then tibe story sedih...sejarah yg kian lupe kini kembaliiiii....aku nmpk die,agak ayu dimata org lain,hagat hati aku kt die smakin bermule dr shift 1-5..erghh!!! aku alihkan pdgn sinis aku,lame skit hazwani tgor aku,baru lege skit,die pdg aku,weii aku dh ckp an jgn pdg aku lagi,aku dh xknl kau,thank ani amik balik harte die,,eh2 mia mane wei??ko dah janji an????xper2 merajuk setahun aku mcm nie,dah la jaybee xde klau ade haahaha siap ko..pape pon aku happy gan result aku,thank GOD for the price,ang parent thank for your support,teacher is the best,friend is my country,all for you,,then lpak gan pozitive kt kdai mkn,citernye citer dh kul 2,salam2 kali teakhir and grak genting highland,kt sane mcm2 ader malas nk citer,tido jap kt dlm kete n grak pulang,,sejuk gillerrr...pehentian di rawang,NASI LEMAK AYAM BEREMPAH,baru nak suap,SMS bertalu talu,xlayan beterry low,then arrive seremban jgak,,pewot keyang,on laptop,update mcm2 n bye yoop

No comments:

Post a Comment