Wednesday 11 April 2012

rindu

assalamualaikum,okay2 skrg tajuk RINDU..mmg universal kan,haha aku rindu kwn2 aku,yg temerloh dan sini,yela majang busy jer kan,dowg pon kekadang ajak lpak xp aku xfree klau free nk rehat penat kan,nanti aku jak lah kowg yerk lpak,bila kau n korg free lah,,itu cerita rindu pd kekawn rindu pd ani?? klau muak nk bace jgn follow lain kali or view blog aku,we are geng maaa an ani..same suka duka kita share xp skrg mane going?? kan aku kate jgn ilang kan diri ko dr aku,many story maa mau kongsi.."kita kongsi warna mate dan juga warna hati",haha..byk nie ani oii,member ko apsal??? kate islam pkai la ttp aurat.dh byk brubah,arap spai mati lah,,arr..call me..okay?? now the hard to tell..F itulah gelaran utk name die dlm diam..faham2? xpon xper..okay2 12/4 tarikh lahir die,aku cuma dpt wish gan sms itu pon mmg aku kene klau x rase berat hati aku nie..yela org yg aku suka xkan la xnk wish an,klau korg pon ann??agak lah kan,aku xmsg die sbb aku xde hbgn yg sah gan die xper2..nanti dtg satu rombongan gan kereta Honda civic dtg minang,nissan teana tu ltak tepi sbb honda nk msok,hahaha gurau xp akn jadi keyataan insyaAllah,okay laa mata dh kuyu,mau tido, nie xdpt tido sbb rindu lah,,bye see again

No comments:

Post a Comment