Saturday 8 October 2011

assalamualaikum..hai there.aku xtau nk post ape.bnde yg aku lalui mcm prkare biase wlau bg oag lain ia baru,rase mcm normaldlm hidup,aliran hidup nie..mcm rado,gembira,murung,sedih,hampa,and else..hidup ini memang roda,haha..bkn tu aku nk criter.xp nie..ari kamis ari tuh aku balik dr skolah sbb minggu balik an.so aku xbwk nset mase dtg sklh,malas yelah cume 4 ari jer an,so aku spai umah kul 6 mcm uh ar..member aku msg sseowg uh,die nk aku bahgia gan oag lain,ermm...mood aku tros xader,aku dh terfikir y die not for me.. pasrah2,and aku sapai umahaku tgok ader msg dr die..nk setel an pe y trjdi so aku setel an,tulah,,aku tkot bnde kmbali trjd,,knpe aku tgok oag lain hepy bila gan special,aku xtau knper,arap die mule faham aku..
bahgie bila.                                                                    

No comments:

Post a Comment